وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

هتل پنج 5 ستاره رادیسون رویال دبی در واقع برجی 51 طبقه با کلیه امکانات رفاهی و تفریحی پیشرفته می باشد که مشرف به مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی می باشد .این هتل زیر مجموعه هتل های بین المللی رادیسون بلو می باشد و در بین هتل های 5 ستاره دبی در رتبه خوبی قرار دارد و همه مهمانان رضایت کامل ار اقامت در هتل رادیسون رویال دوبی دارند .امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل ، اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.

radisson royal hotel dubai 1

  موقعیت هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال در دبي از موقعیت ویژه در دبی برخوردار است این هتل در  در منطقه بر دبی و خیابان شیخ زاید واقع شده به نحوی که برج خلیفه ، دبی مال و ساحل جمیرا فقط 5 دقیقه پیاده تا ساختمان هتل فاصله دارند . باشگاه گلف دبی 7 کیلومتر و فرودگاه بین المللی دبی نیز 15 دقیقه تا هتل فاصله دارند . شایان ذکر است که مرکز تجارت جهانی دبی و ایستگاه مترو هم در چند قدمی آن قرار گرفته اند .

radisson royal hotel dubai 13

اتاقهای هتل radisson royal دبی از 471 اتاق خانوادگی ، استاندارد و سوئیت لوکس با چشم اندازهای زیبا به دبی و مدینه الجمیرا تشکیل شده است همه اتاقها با متراژمتفاوت دارای بالکن اختصاصی بوده و برای کلیه سلایق طراحی شده است . تجهیزات اقامتی آن از طراحیهای روز و کلاسیک جهان و دکورهای آن مطابق با طرح های سنتی عربی ، اسلامی و حتی عثمانی چیده شده است.

هتل رادیسون رویال دبی

تختهای کینگ سایز و فضای بزرگ اتاقها و چشم انداز زیبای اتاقهای هتل5 ستاره رادیسون رویال دبی اقامتی شاهانه را برای مسافرین تور دبي مهیا ساخته است. اتاقهای ویژه معلولین و سالمندان ، اتاقهای پاک سیگار ممنوع و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری با سیستم تهویه مطبوع بسیار قوی، سرویسهای بهداشتی مجلل ، لوازم آرایش لوکس ، امکان سرو غذا در اتاقها ، اقامت اشرافی را برای میهمانان هتل رادیسون رویال دوبی فراهم می سازد.

برای رزرو تور دبی نوروز 95 هتل رادیسون رویال و اطلاع دقیق از قیمت هتل رادیسون رویال با ما تماس بگیرید تا در بهترین زمان با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم کنیم. تماس از شما مشاوره رایگان از ما 021.88548853

  امکانات هتل رادیسون رویال دبی

امکانات هتل رادیسون رویال در دبی بسیار متنوع و ویژه است و مشکل پسندان که برای تجارت وخوشگذرانی به دبی سفر نموده اند را مجذوب خود کرده است.3 رستوران و بار ، استخر سرپوشیده و روباز ، مرکز آبگرم و سلامتی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای کودکان معلولین و سالمندان و همچنین اتاقهای کامپیوتر ، سالنهای متعدد همایش و کنفرانس و ... می باشد .

تور دبی هتل رادیسون رویال دبی

رستوران های بین المللی رادیسون رویال دبی علاوه بر سرو غذاهای بین المللی , غذاهای آسیایی  با بهترین کیفیت  برای مهمانان تور دبی  سرو می شود. میهمانان می توانند استخر روباز هتل با نمایی به سوی ساحل جمیرا ، مرکز سلامتی و همچنین مرکز ماساژ و اسپای لوکس این هتل استفاده کنند.

قیمت هتل رادیسون رویال دبی

   نقشه,آدرس هتل رادیسون رویال دبی

 Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

 تلفن رزرو هتل رادیسون رویال دبی

 تهران  021.88548853   سعادت سیر گیتی

دبی  0097143080000  هتل رادیسون رویال

  عکس های هتل رادیسون رویال دبی

 

هتل 5ستاره رادیسون رویال دبی

رزرو هتل رادیسون رویال دبی

عکس هتل رادیسون رویال دبی

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

 

همکاران ما در تلاشند هتل های دبی را با توجه به در خواست شما مبنی براینکه هتل شما به مراکز خرید دبی یا به مراکز تفریحی دبی یا دیدنی های دبی و همچنین به سفارت آمریکا در دبی نزدیک باشد به شما معرفی کنند تا  لحضاتی بیادماندنی از تور دبی داشته باشید

 

 سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394برچسب:هتل های 5 ستاره دبی,هتل های بردبی,, | 18:58 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب